"Harmónia" Relaxációs Nyak- és Váll Lazító Párna

A "Harmónia" Kiropraktikus Nyak- és Váll lazító Párna fekvő helyzetben biztosítja a nyaki gerinc egészséges pozícióját, valamint ellazítja a nyak és a váll izmait ezáltal az arc izmait is.

A használat során hatékonyan stimulálja a nyak akupunktúrás pontjait, így sikeresen nyújtja és lazítja a nyaki izomzatot, illetve csökkenti a fejfájást és a nyaki fájdalmakat. Ergonomikus kialakításának köszönhetően követi a koponya és a nyaki rész természetes vonalait.


Az arctorna alatt is feszülnek a nyaki izmok

Mint mindenhol, úgy az arcban és a nyakban is a folyamatos feszülés hatására egy idő után ráncok keletkeznek. Ezen a lazítással, relaxálással sokat tudunk segíteni.

A "Harmónia" Kiropraktikus Párna ergonomikus kialakításának köszönhetően követi a nyak görbületét, ezáltal egészséges tartást biztosít a nyakcsigolyák és a vállak számára. Ez nagyban befolyásolja az arcizmok állapotát is és az arcbőr kinézetét.
A legtöbb párnával ellentétben megfelelő alátámasztást nyújt, így leveszi a felesleges terhelést a vállakról, a nyakról és a gerincről, segít természetes módon kinyújtani a nyaki gerincet, és oldja az izomfáradtságot. Ezáltal a nyak bőre is kisimultabbá válik.
A párna formatervezése kétféle használati módot is lehetővé tesz. A párna domború oldala az elején gyengéden igazítja hozzá a testünket a párnához. A homorú oldal segít a helyes pozíció kialakításában: megemeli a nyaki gerincet, kiegyensúlyozza az izomzatot, megszünteti a terhelést, és enyhíti a fájdalmat.

Az arcrelaxálást is ajánlom ezzel a Harmónia párnával elvégezni.

A TÖKÉLETES RELAXÁCIÓ

A TÖKÉLETES RELAXÁCIÓ 


A Kiropraktikus Párna használata otthon felér egy wellness-élménnyel. Egy hosszú, fárasztó nap hibátlan befejezése a fekvő testhelyzet és a Kiropraktikus Párna kombinációjában rejlik. A párna segít az egészséges pozíció megtalálásában, és gondoskodik a kényelmünkről. A nyaki görbület helyreállítása, a nyaki merevség és az izmok lazítása és kinyújtása hosszan tartó megkönnyebbülést jelent a felhasználó számára.
A relaxáló hatás másik kulcsfontosságú eleme, hogy a párna érinti a nyaki akupunktúrás és akupresszúrás pontokat, így segít mélyen ellazítani az izmokat, hatékonyan oldja az izomfáradtságot, és enyhíti a fájdalmat. Tekintve, hogy a fejfájás és a migrén is gyakran a helytelen tartás és az izomfeszültség következményei, természetes módon csökkenti a kellemetlen panaszokat. 

Hogyan használjuk a Kiropraktikus Párnát?


Használata rendkívül egyszerű, és már 5-8 perc után jelentősen enyhíti a fájdalmat. 


A használat lépései:

1. Helyezkedjünk el az ágyon kényelmes, fekvő pozícióban! 

 2. Helyezzük a párnát a nyakunk mögé, közel a vállakhoz! 

 3. Legjobb, ha közben a lábunkat behajlítjuk. 

 4. Karunkat behajlítva, kezünket helyezzük a fejünk mellé! 

 5. A pozíció akkor helyes, ha a fejünk a "levegőben van", és körülbelül 1 cm választja el az ágy felszínétől.

AZ ARCIZMOK ÉS NYAK FESZÜLÉSE


C


RENDELD MEG ÉS HASZNÁLD MINDEN EDZÉS UTÁN!


ARCRELAXÁCIÓ

Arcrelaxációs videók 3 db - otthonra


Az arcrelaxáció vagy arcizomlazítás olyan gyakorlatokat vagy módszereket jelent, amelyek célja az arczónák izmainak ellazítása és feszültségének csökkentése. Az arcrelaxálásnak számos potenciális előnye lehet:

  1. Stresszcsökkentés: Az arcizmok ellazítása segíthet csökkenteni a fizikai és érzelmi stresszt. Az arc feszültsége gyakran tükrözi az egyén általános stresszszintjét, és az arcrelaxáció segíthet ezt csökkenteni.

  2. Fájdalomcsillapítás: Ha az arcizmok feszültek vagy görcsösek, akkor ez kellemetlenséget és fájdalmat okozhat. Az arcrelaxációs gyakorlatok segíthetnek enyhíteni az ilyen fájdalmakat.

  3. Fejfájás enyhítése: Az arc- és homlokizmok ellazítása segíthet enyhíteni a fejfájást, különösen akkor, ha a feszültség és a stressz okozza a fejfájást.

  4. Arcfeszültség megelőzése: Az arcrelaxáció rendszeres gyakorlása segíthet megelőzni az arcizmok tartós feszültségét és a ránctalanításban is segíthet.

  5. Jobb alvásminőség: Az arcizmok ellazítása és a feszültség csökkentése elősegítheti a jobb alvást, mivel az arcizomfeszültség akadályozhatja az alvást.

  6. Jobb arcjellemzők: Az arcrelaxáció hosszabb távon is elősegítheti az arc bőrének és vonásainak jobb megjelenését. Az állandó feszültség és stressz hatására az arcizmok ráncokat és vonalakat hozhatnak létre, amelyek az arcról öregítő hatást kelthetnek.

Az arcrelaxáció különböző formákban valósítható meg, például masszázzsal, jóga gyakorlatokkal, meditációval vagy egyszerűen csak a stressz csökkentése és az izmok ellazítása érdekében végzett légzésgyakorlatokkal. Fontos azonban megjegyezni, hogy az egyén egyedi lehet, és amit egyik személynek hatásosnak talál, az másnak nem biztos, hogy ugyanolyan hatásos lesz. Az arcrelaxációhoz vagy bármilyen más relaxációs gyakorlathoz a rendszeresség és a kitartás is fontos a legjobb eredmények eléréséhez.

Arc relaxálása pár percben. Szinte mindenkinek le vannak tapadva az izmai az arcában, és a sok stressz is itt látszik meg legjobban. A relaxáció oldja ezeket és kipihentebb arcot eredményez hosszútávon. Végezd el legalább kétnaponta, csak pár perc az egész. Az anyag 3 relaxációt tartalmaz, az egyik alap relaxálás, a másik inkább izommozgató, a harmadik pedig lelazító. Felváltva végezd őket.

A gyakorlatokat fekve végezd. 


A 3 db relaxációt a párnával együtt  csomagban megkaphatod

NYAK ÉS TOKAGYAKORLATOK hanganyag

A nyaki bőrt ugyanúgy tornáztatni kell, mint az arcot. Amikor a nők a ránctalanítási technikákra gondolnak, sokszor megfeledkeznek a nyaki ráncok kezeléséről. A ráncok akkor jelennek meg, ha a kötőszövet és a bőr alatt található zsírréteg megsérül, vagy a bőr veszít nedvességtartalmából és a nyaki izmok elvékonyodnak, de okozója lehet a helytelen életmód is.Hatalmas előnyt jelenthet, ha megfelelő figyelmet fordítunk a nyakon található érzékeny, vékony bőr ápolására a mindennapokban. Tornáztatással és egy jó krémmel megelőzhetőek a ráncok vagy a már kialakultak szépen eltüntethetőek.Rengeteg gyakorlat van a nyaki bőr karbantartására, és ehhez hozzátartozik a toka tornáztatása is.

A nyak területe sajnos hamar öregszik, hiszen állandó mozgásban van, a bőr gyűrődik, emellett kevés a faggyúmirigy, ami újrazsírozná a bőrt, ami ráadásul vékonyabb, mint a test többi részén.

Bőrápolás közben arra is gondoljunk, hogy a fej- és testtartás szintén befolyásolja a nyak és a dekoltázs állapotát! Rengeteg gyakorlat van a nyaki bőr karbantartására, és ehhez hozzátartozik a toka tornáztatása is.

A nyak területe sajnos hamar öregszik, hiszen állandó mozgásban van, a bőr gyűrődik, emellett kevés a faggyúmirigy, ami újrazsírozná a bőrt, ami ráadásul vékonyabb, mint a test többi részén.

Bőrápolás közben arra is gondoljunk, hogy a fej- és testtartás szintén befolyásolja a nyak és a dekoltázs állapotát!

A nyak és toka bőrének tornáztatására összeállítottam egy hanganyagot, melyet mindenki teljes biztonsággal és arctorna alapok nélkül is otthon egyedül végezhet. 13 egyszerű, de hatásos gyakorlat a szép nyakért és a toka ellen.

A hanganyagot a párnával együtt  csomagban megkaphatod


Termék megrendelése

Kérjük, add meg adataid és a lehető leghamarabb felvesszük veled a kapcsolatot.

Ápold a nyakad!

jQuery Tlačítko na začiatok by William from Wpromotions.eu
web counter