Legyen saját arctrénered 1. anyag

Ez a Te saját programod

Kezdjünk bele a kezdő szinthez


MI IS AZ ARCTORNA?


Szeretnék bemutatni Neked egy természetes módszert arcod karbantartására, edzésére. Igen az arcodat is ugyanúgy tudod edzeni, mint tested bármelyik részét, lehet izmosítani és szálkásítani. Majd erre később pontosan kitérek mit is jelent és mi a jelentősége, most csak azért fontos megemlíteni, mert a legtöbb ember edzi a testét, de elfeledkezik az arcáról. Pedig arcunk a testünk kirakata, amit először meglátnak, ami elárulja mennyire törődünk magunkkal, rajta vannak a történések, a múltunk, a jelenünk vonásai, a hangulatunk, az ápoltságunk, minden. Több, mint egy évtizede tanítom, rengeteg ember megtanulta már és használja. Számomra minden arc egy kihívás. Elmondhatom, hogy a munkám a hobbim. Szerencsés ember vagyok. Gyere arctornázz velem!:)

Ez a kezdő alapozó rész, gyakorolj, az ideális, ha minden héten legalább kétszer előveszed a hanganyagokat és elvégzed a gyakorlatokat. Semmi gond, ha valami miatt kimarad egy-egy alkalom, de azért törekedj a rendszerességre. Ugyanúgy, mint a testedzésnél.

Mi is az arckondi?

Sok éve tanítok arctornát, melybe beleötvöztem minden olyan jó dolgot, amivel az évek során találkoztam és kapcsolatba kerültem. Miért ne egészíteném ki magát az alap tornát olyan dolgokkal, ami még hasznosabbá, hatékonyabbá teszi magát a rendszert? Óráimon a saját módszeremen kívül és saját gyakorlatokon kívül még végzünk Bojtor Márta arctornát, saját módszert, szemtornát, japán arcmasszázst, anti ageing masszázst, Mimiliftet, kis arcjógát, és kézimasszázst is. Ebből áll össze az arckondi.

Természetes módszer

Két mellékhatása lehet: egyrészt a szem javulhat, mivel a gyakorlatok alatt a szemünk is erősen igénybe van véve, a szemmozgató izmok visszaerősödhetnek és ezáltal javulhat a szemünk.
Másodsorban, mivel a skalpizmot is dolgoztatjuk, javul a vérellátottsága és megszűnhet a hajhullás, sőt dúsulhat a haj. Nem egy tanítványom jött úgy órára, hogy mutatta: "nézd babahajam nőtt ki":)
Ami talán a legfontosabb, hogy SOHA ne kezd el teljesen magadtól, vagy youtube-ról a tornát, mert összetörheted a pofid. Inkább ártasz magadnak, mint használsz. A nem, vagy rosszul takart arcbőr, mi úgy mondjuk össze tud törni, vagyis inkább mélyíted a ráncaidat, sőt hosszabb idő után újakat is tornázhatsz az arcodra. 

Izmosítás- szálkásítás
Egy arcot lehet izmosítani és szálkásítani is.
A nők arcát izmosítjuk, ezért nem szabad túlzásba sem vinni az arctornát. Hetente elég két alkalommal edzeni (tapasztalatom szerint), mert az izmoknak elég ha kétszer jól meg vannak dolgozva, majd a pihenési időszakban nőnek, erősödnek. Ebben az esetben szép nőies marad az arc kinézete.
A mindennapos edzés már szálkásít, ami férfiaknak kiváló lehet, hiszen markáns, férfias lesz az arcuk, de nőknél ahhoz tudom hasonlítani, mint a testépítők arca ha leszálkásodik, veszít nőies vonásaiból. Magyarul elférfiasodik. A gyakorlatokat "forgatni" kell, egy nagyon erős edzést kövessen mindig egy kicsit gyengébb, majd megint erősebb óra.
Az én tapasztalati módszerem az, hogy nőknek hetente maximum két edzés elég, férfiaknak lehet akár minden nap is edzeni.

Hanganyagok

FONTOS, HOGY EZEKET TÖLTSD LE!!

0. HANGANYAG: HOGYAN TEDD FEL A TAKARÁSOKAT?


MOST MÉG CSAK AZ ELSŐ KÉT TAKARÁST GYAKOROLD!

1. HANGANYAG: HOMLOKGYAKORLATOK

MIRE FIGYELJ ODA:

2. HANGANYAG: HOMLOKGYAKORLATOK

Az ajakgyakorlatokból csak egyiket végezd el. A lényeg, hogy minden ajakgyakorlat egyre hosszabb másodpercekkel dolgozik. Fokozatosan erősítünk, tehát ha megy az első, akkor már csak a másikat végezd, ha az is megy, csak a harmadikat, a cél, hogy az utolsót végig tudd csinálni. Egy gyakorlásnál, mindig csak egyet csinálj meg belőle, mert együtt nagyon sok.

3. HANGANYAG: AJAKGYAKORLATOK 1.

4. HANGANYAG: AJAKGYAKORLATOK 2.

5. HANGANYAG: AJAKGYAKORLATOK 3.

6. HANGANYAG: AJAKGYAKORLATOK 4. ez a végcél, hogy ezt tudd végigcsinálni)

Legyen saját trénered program

Arcmester