Gyorssegély gyakorlatok otthonra 1.

Ezek a gyakorlatok nem arctorna gyakorlatok. Az arctorna ennél sokkal erőteljesebb mozgásforma, amihez tréner segítsége szükséges. Ezeket a gyakorlatokat azok is végezhetik otthon, akik nem járnak, vagy jártak soha arctornázni. Jó gyakorlást!


KEZDJÜK EGY TOKAGYAKORLATTAL

Nagyon jól erősíti a nyak és a toka tartóizmait. Akkor jó a gyakorlat, ha érzed, hogy feszül az összes izom a nyakadban és a toka résznél is.


SZÁJZUG EMELÉSE

Akkor jó a gyakorlat, ha mikor már elvetted az ujjaidat a szájzugokról, akkor is olyan érzésed van, mintha még ott lennének az ujjaid. Figyelj oda, hogy ne mozduljon el egyik ujjad sem a szájzugról a gyakorlat közben!


ORR-AJAK BARÁZDA GYAKORLAT

Az orr-ajak barázda lehet genetikus (amikor már akár 20 évesen is halványan ott van a két vonal), de ki is alakulhat, ahogy lassan csúszik lefelé az arc kontúrja. Első esetben inkább csak halványítani lehet, második esetben el lehet tornázni. 


ALSÓ SZEMHÉJ GYAKORLAT

Ha táskás a szemed alatt, akkor minden nap végezd ezt a gyakorlatot többször is.

HOMLOK GYAKORLAT

Ennél a gyakorlatnál próbálj meg úgy lefelé nézni, mintha a szék alá szeretnél benézni, amin ülsz. Így a felső szemhéjadban is megfeszülnek az izmok. Innentől már felső szemhéj gyakorlat is.

SZIGORÚ RÁNCRA

Ahogy rezegteted figyelj oda, hogy a bőr ne ráncolódjon a homlokodon. 

Arcápoló olajat is használhatsz a gyakorlathoz.


GYAKORLAT AZ ARCCSONT ERŐSÍTÉSÉRE

Ha jó erősen megfeszíted az arccsontodat, a nyakad is be fog feszülni. A nyak izmait is erősíti ez a gyakorlat.

ÉS AKKOR KÖVETKEZZEN EGY NYAK GYAKORLAT

HA ÉRDEKEL AZ ARCTORNA IS

A KÉPRE KATTINTVA MEGNÉZHETED MILYEN EDZÉSI LEHETŐSÉGEK VANNAK

Ha bármilyen kérdésed van a gyakolatokkal kapcsolatban itt felteheted:

gaby@arckondi.hu

Ha szeretnéd a többi gyorssegélyt megrendelni, vagy szeretnél arctornára bejelentkezni, itt megteheted

Kérlek, add meg adataid és a lehető leghamarabb felveszem Veled a kapcsolatot.

Jó gyakorlást!

Arcmester