Milyen erősséggel kell a gyakorlatokat elvégezni?

2017.01.23

Minden gyakorlatot a saját izomerőnkhöz képest legalább 100%-on kell végezni.

Tehát ha a tréner azt vezényli, hogy "összeszorítod az ajkad, akkor azt úgy össze kell szorítani, ahogy csak megy...és menni fog erősebben is...megfelelő technikákkal és az idő múlásával.

Különben nem ér semmit az egész.

Aki csak időt tölteni szeretne, nyugodtan lazítson, de aki szeretne elérni valamit mindent bele kell adnia:)

Igen, jól gondoljátok, emiatt vannak kellemetlen gyakorlatok is, sőt van akinek fáj is bizonyos részeken, de ez idővel enyhül vagy el is múlik.

A gyakorlatok alatt természetesen az is izomerőt vesz el, hogy ülünk és tartjuk magunkat, így már csak kb.90% marad az arcon. Ha a gyakorlatok alatt a talpunkat felemeljük a talajról, befeszül a lábikra, így megint izomerőt veszítünk, tehát oda kell figyelni, hogy a talpunk végig a talajon maradjon. A vállunkat is felhúzzuk ha erőlködünk, na erről is le kell szokni, mert ez is izomerő veszteség.

Ha az arcunkon 80% alatt dolgozunk, olyan mintha nem is történne semmi.

H(arcra) fel!