Kezdő II. negyedév

Kezdő online gyakorló II. negyedév


Örülök, ha újból találkozunk, mert ez azt jelenti, hogy kitartó vagy:)

Számomra minden arc egy nagy kihívás és mivel imádom az arctornát tanítani, örülök, ha valaki 

mást is megérint ez természetes és nagyszerű módszer.

Majd meglátod, hogy egyre jobban tudod mozgatni az arcod izmait, a mindennapod részévé 

válik, ugyanúgy, mint a testedzés.

Amire még nagyon figyelj oda, hogy soha ne sminkben ülj le tornázni, mert akkor nem lesz 

olyan hatásos  az edzés, az  izmok nem kapnak elég oxigént.

Azt se feledd továbbra sem el, hogy a talpaid mindig legyenek lent a talajon, a vállaid leejtve.

Akkor vágjunk is bele a folytatásba:)


H(ARCRA)FEL! 


1. HANGANYAG: 1 NAPI TORNA



AMIRE FIGYELJ ODA:

- a homlokgyakorlatoknál soha ne engedd vissza a tolást, tartsd ki

- az ajaknál úgy feszítesz az ajak közepére, mintha "M" betűt szeretnél formázni 

- a szemgyakorlatoknál mozogni fog a szád, is ez nem baj, tartsd lazán nyitva

- a halánték felé tolás hasonlít a "hu de büdi van mozdulathoz"




 2.HANGANYAG: 2. NAPI TORNA



AMIRE FIGYELJ ODA:

- a lazítások itt a hanganyagban elég rövidek, de Te lazíthatsz hosszabban is, ahogy jólesik

- ha olyan helyen tornázol, ahol erős a fény, a szemgyakorlatok után még lassabban nyisd ki a      szemedet, várj még picit többet

- ugye nem felejtetted el, hogy két torna között mindig teljen el minimum 48 óra?

- a szemgyakorlatoknál a külső szemzugot nem igazán fogod feltolni, de törekedj rá

- a szemgyakorlatoknál is nagyon fontos, hogy erősen odakoncentrálj, így az izmok tudni fogják mit szeretnél



3. HANGANYAG: 3. NAPI TORNA



AMIRE FIGYELJ ODA:

- homloknál a lefelé tolásnál tartsd nyitva a szemedet, akkor a felső szemhéjat is tornáztatod

- a felső ajakra úgy kell rászorítani, mint amikor a férfiak borotválkoznak, vagyis ráfordítod a felső fogsorra

- az alsó szemhéjas tolásnál van a gyakorló feladat, ugye emlékszel rá? Ha nem érzed a mozdulatod, próbálgasd azzal először a mozdulatot.


GYAKORLÓ MOZDULAT: tedd a két mutatóujjadat az alsó szemhéjadra de csak gyengéden, és kezd el tologatni az alsó szemhéjadat felfelé...kis idő után már az ujjadat told az alsó szemhéjaddal, és amikor már ráéreztél a mozdulatra, vedd el az ujjaidat. 



4. HANGANYAG: 4. NAPI TORNA


AMIRE FIGYELJ ODA:

- a lépcsőzésnél egy erős , hirtelen rántás legyen jobbra is ki és fel is és balra fel is és balra fel is

- az ajakgyakorlatoknál a magánhangzók formálásakor nem kell hangosan kimondani azokat, elég megformázni

- az arccsont feszítgetésnél minden feszítés egyforma erős legyen




Ha kérdésed van írj emailt ide: gaby@arckondi.hu

Ezt a hanganyagot kb. 2-3 hónapig tudod használni heti egy vagy heti két alkalmas

tornához.

Utána cserélni kell a gyakorlatokat nagy valószínűséggel, hogy ne szokják meg az izmaid.

A legjobb megoldás, ha kérsz egy konzultációs lehetőséget velem és megnézem az

arcodat, megbeszéljük, hogyan tovább.

A hanganyagok szerzői jogvédelem alatt állnak, kérlek ne add tovább olyan személynek,

aki nem járt hozzám órára vagy tanfolyamra, mert tréneri felkészítés nélkül sokat árthat az

arcának.

Semmiféle felelősséget nem vállalok az ilyen esetekre!

Jó gyakorlást és szép eredményeket kívánok szeretettel!


Konzultációs lehetőség kérése

Kérjük, add meg adataid és a lehető leghamarabb felveszem veled a kapcsolatot.