KEZDŐ I. NEGYEDÉV

Köszönöm a bizalmadat!

 

Ha kezdő tanfolyamot végeztél és nem tudod, vagy nem mered még egyedül végezni a tornát, Neked

szól ez a letölthető hanganyagokból álló online anyag.

A következőképpen tudod majd használni:

Minden héten egyszer vagy kétszer tornázz. Ha megvolt a 4. nap, ugorj megint az elsőre.

A hanganyagok sorrendjén ne változtass, így nem fogsz kihagyni semmit.

Mindegy mikor tornázol, reggel vagy napközben vagy este, de legyen egy vagy két nap a héten amikor 

előveszed az anyagot.

Azért, hogy ne keverd össze a hanganyagokat, meg lesznek számozva.

A két torna között mindig teljen el minimum 24 vagy inkább 48 óra, hogy tudjanak pihenni az izmaid.

Ugyanis akkor nőnek majd, és ez a célunk.

A tornát smink nélkül végezd.

Ha meg vagy fázva, várd meg míg meggyógyulsz, mert felerősítheti a tüneteidet.

Akkor vágjunk is bele!


...

Ismételjünk picit!


Az arctorna alapja és egyik legfontosabb része az 5 védőtakarás, amivel megvéded az arcod a töréstől és gyűrődéstől. Ha nem vagy biztos Magadban, hogyan is kell feltenni bármelyik takarást, mindig hallgasd meg ezt a hanganyagot és ismételd át. Soha ne takarj bizonytalanul, mert azzal inkább ártasz a bőrödnek!!


VÉDŐTAKARÁSOK 

0. HANGANYAG: HOGYAN TEDD FEL HELYESEN A VÉDŐTAKARÁSOKAT?


1. HANGANYAG: 1. TORNA




AMIRE FIGYELJ ODA:

- a homloknál a lépcsőzésnél jó erősek legyenek a mozdulatok

- az ajaknál a fogsort ne szorítsd össze és a homlokodat ne ráncold

- a két talpad végig legyen lent a talajon és a vállaidat engedd le lazán

- a hörcsögpofinál a kisujjaid érjenek fel a két szemöldök közti területre

- a vicsori takarást nagyon lassan engedd le




2. HANGANYAG: 2. TORNA




AMIRE FIGYELJ ODA:

- a szemgyakorlatoknál a szád is mozogni fog, ez nem baj, próbáld meg picit kinyitni és tartsd lazán

- a hörcsögpofinál próbáld meg végig feszítve tartani az arcodat, ne engedd le közben

- ha elsőre nem megy, ne keseredj el, gyakorold kitartóan, menni fog:)

- a vicsori gyakorlatnál figyelj oda, hogy a könyököd magasra emeld

 - amikor lazítasz  lassan engedd le  a két könyököd egész függőlegesig




3. HANGANYAG: 3. TORNA



AMIRE FIGYELJ ODA:

- a külső szemzugra szorításnál a hüvelykujjadat használd mindig

- a hörcsögpofinál figyeld az arccsontra szorításnál erősödik-e a szorításod

- az ajaknál nem tudsz csak a jobb és csak a bal szájzugra szorítani, mindkettő befeszül

- a szemgyakorlatoknál erősen koncentrálj arra hova szorítasz

- az ajakgyakorlatoknál legyen csukva a szemed




4. HANGANYAG : 4. TORNA



AMIRE FIGYELJ ODA:

- a vicsoris gyakorlatnál a szájpadlása egyre erősebben tolj fel

- tartsd Magad lazán egész végig, talpak a talajon

- a szivárványos homlok gyakorlatnál fent ne nyisd ki a szemed közben

-az ajak felfújásakor mindig tedd a bajuszrészhez az ujjaidat



Töltsd le a hanganyagokat.

Ha kérdésed van írj emailt ide: gaby@arckondi.hu

Ezt a hanganyagot kb. 2-3 hónapig tudod használni heti egy vagy heti két alkalmas 

tornához. 

Utána  cserélni kell a gyakorlatokat nagy valószínűséggel, hogy ne szokják meg az izmaid.

A legjobb megoldás, ha kérsz egy konzultációs lehetőséget velem és megnézem az 

arcodat, megbeszéljük, hogyan tovább.

A hanganyagok szerzői jogvédelem alatt állnak, kérlek ne add tovább olyan személynek, 

aki nem járt  hozzám órára vagy tanfolyamra, mert tréneri felkészítés nélkül sokat árthat az 

arcának.

Semmiféle felelősséget nem vállalok az ilyen esetekre!


Jó gyakorlást és szép eredményeket kívánok szeretettel!

H(arcra) fel!


Konzultációs lehetőség kérése

Kérjük, add meg adataid és a lehető leghamarabb felveszem Veled a kapcsolatot.